Home Δυτική αθήνα ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΔΙΠΛΟΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ: ΈΡΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ
ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΔΙΠΛΟΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ: ΈΡΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ

ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΔΙΠΛΟΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ: ΈΡΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ

0
0

Τέλος στην χαλαρότητα και την ευγενική διευθέτηση από τις αρχές στις παραβάσεις που προκαλούν κυκλοφοριακά προβλήματα. Έρχονται τσουχτερά πρόστιμα και αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και αριθμών κυκλοφορίας. Άμεσα η αρχή εφαρμογής των μέτρων.

 

Το διπλοπαρκάρισμα έχει καταστεί ένα σύνηθες φαινόμενο στους δρόμους σχεδόν σε όλους τους δήμους, δυσκολεύοντας τη ζωή των υπόλοιπων οδηγών, αλλά όσων επιλέγουν να κινηθούν με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς γίνεται όλο και ή δυσκολότερη η κυκλοφορία των αστικών λεωφορείων.

Οι αρχές διαπιστώνουν ότι σε πολλές περιπτώσεις όπου παρατηρείται έντονο κυκλοφοριακό κώλυμα, δεν οφείλεται τόσο στην αύξηση της κίνησης αλλά στην αύξηση του παράνομου παρακαρίσματος, στο διπλοπαρκάρισμα, στην στιγμιαία στάση, που παρακωλύουν την κίνηση. Και φυσικά δεν αναφέρονται μόνο στις κύριες οδικές αρτηρίες, αλλά στα τοπικά οδικά δίκτυα. Εικότερα στη Δυτική Αθήνα η Λεωφόρος Θηβών, η Ιερά Οδός, η Πέτρου Ράλλη, η Γρηγορίου Λαμπράκη, η Λεωφόρος Παναγή Τσαλδάρη, η Εθνάρχου Μακαρίου, η Αγίου Ιερόθεου και η Αναπαύσεως, η Λεωφόρος Ελευθερίου Βενιζέλου,  η Στρ. Καραϊσκάκη, η Λεωφόρος 25ης Μαρτίου είναι οι μερικές από τις βασικές οδικές αρτηρίες όπου καθημερινά δημιουργείται κομφούζιο, όχι μόνο από την κίνηση των οχημάτων, αλλά και από την παράνομη στάση, και στάθμευση.

Κατόπιν εντολών που έχουν λάβει οι Αστυνομικές Αρχές από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, θα παρθούν άμεσα αυστηρά μέτρα ώστε να επανέλθει όσο μπορεί η ηρεμία στο οδικό δίκτυο. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει η άμεση εφαρμογή των νόμων και η τήρηση των κανόνων του Κ.Ο.Κ.

Και τι ακριβώς λέει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας; Με το άρθρο 34, παράγραφος 3 αναφέρεται ότι η στάθμευση οχήματος στο οδόστρωμα απαγορεύεται «παράπλευρά άλλου οχήματος, σε στάση ή στάθμευση, εκτός αν άλλως ορίζεται με ειδική σήμανση». Στο άρθρο αναφέρεται ότι εξαιρούνται, τα δίτροχα ποδήλατα, μοτοποδήλατα και μοτοσικλέτες χωρίς καλάθι καθώς και τα Ε.Π.Η.Ο., που μπορούν να σταθμεύουν το ένα παράπλευρά με το άλλο σε διπλή σειρά.

Η συγκεκριμένη παράβαση τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο 40 ευρώ και με αφαίρεση αδείας και πινακίδων κυκλοφορίας. Παράλληλα, αν η παράνομη στάθμευση συνεχίζεται και πέραν των τριών 3 ωρών από τη βεβαίωση της παράβασης, βεβαιώνεται νέα παράβαση από το ίδιο ή άλλο όργανο και μετά την πάροδο του δεύτερου τρίωρου γίνεται μεταφορά του οχήματος.

Σε περίπτωση, μάλιστα, που παρεμποδίζεται η κυκλοφορία, τότε η απομάκρυνση του… παρανομούντος οχήματος από το σημείο γίνεται αμέσως- με το που διαπιστωθεί η παράβαση- με γερανό.

 

Η ΠΟΙΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΗ ΜΜΜ

Αν τώρα από το διπλοπαρκάρισμα παρεμποδίζεται η λειτουργία των συγκοινωνιακών μέσων τότε ο οδηγός διαπράττει το αδίκημα της παρακώλυσης συγκοινωνιών.

Όπως αναφέρεται στο άρθρο 292 του Ποινικού Κώδικα (Νόμος 4619/2019), «όποιος παρεμποδίζει ή διαταράσσει σε μεγάλη έκταση ή για μεγάλο χρονικό διάστημα τη λειτουργία των κοινόχρηστων συγκοινωνιακών μέσων, και ιδίως μέσων σταθερής τροχιάς, πλοίου, αεροπλάνου ή λεωφορείου, τιμωρείται με φυλάκιση.

Αν η πράξη τελέστηκε από αμέλεια, επιβάλλεται χρηματική ποινή ή παροχή κοινωφελούς εργασίας.

Σημειώνεται ότι το τελευταίο διάστημα η Τροχαία έχει εξαπολύσει κυνηγητό έναντι όσων διπλοπαρκάρουν, στο πλαίσιο της υλοποίησης του σχεδίου άμεσων ολιστικών παρεμβάσεων για την αναδιάρθρωση, την εντατικοποίηση και τον εκσυγχρονισμό της αστυνόμευσης σε θέματα που άπτονται της οδικής ασφάλειας.

Όλα αυτά φυσικά θα πρέπει να τα δούμε να εφαρμόζονται στην πράξη, αλλά πλέον οι οδηγίες που έχουν λάβει οι αρχές είναι να μπει τέλος στην ανέχεια και να εφαρμοστούν άμεσα οι νόμοι. Ίδωμεν!